Magazín Výmena a vrátenie

Spôsob dopravy a platobné metódy


Dátum:5.1.2018

Doprava zadarmo

Získajte bezplatnú dopravu:
  • pri objednávke nad 55 €

Všetok tovar, ktorý ponúkame v našom e-shope, máme skladom. Vďaka tomu vám ho môžeme obratom doručiť. Na objednávky prijaté do 12:00 sa môžete tešiť už do dvoch pracovných dní.

Vyberte si kombináciu dopravy a platobné metódy, ktorá vám najlepšie vyhovuje. Aké máte možnosti?

Spôsoby dopravy

Doručenie na adresu
Platba vopred
Dobierka
GLS kuriér
3,29 €
4,28 €
Platba vopred 3,29 €
Dobierka 4,28 €
  • Zásielka je doručená prostredníctvom kuriérskej spoločnosti GLS Slovensko - https://gls-group.com/SK/sk/sluzby-pre-prijemcu/moznosti-dorucenia/#.
  • V okamihu expedície zásielky vám budú na e-mail doručené informácie vrátane podacieho čísla balíka.
  • Zásilky je ožno vyzdvihnuť z klasického výdajného miesta či GLS Balíkomatu. V prípade balíka na dobierku doručených do GLS balíkomatu s displejom je možné dobierku zaplatiť platobnou kartou, a to prostredníctvom POS terminálu priamo na GLS Balíkomate alebo online prostredníctvom GLS aplikácie. Pre samotné vyzdvihnutie je potrebné na displeji zadať šesťmiestny kód, ktorý vám príde elektronicky.
  • V prípade doručenia zásielky na dobierku do GLS Balíkomatu s bluetooth (Balíkomat bez displeja) je možné dobierku zaplatiť online prostredníctvom GLS aplikácie. Pre vyzdvihnutie balíka je potrebná GLS aplikácia s povolením lokalizačných služieb, zapnutým bluetooth a prístupom na internet.
  • Pri využití tohto spôsobu dopravy je nutné zadať telefónne číslo, na ktorom ste k zastihnutiu a kam vám príde SMS s inštrukciami na vyzdvihnutie balíčka.
Doručenie na odberné miesto
GLS výdajné miesta
2,99 €
3,98 €
Platba vopred 2,99 €
Dobierka 3,98 €
  • Zásielka je doručená prostredníctvom kuriérskej spoločnosti GLS Slovensko - https://gls-group.com/SK/sk/sluzby-pre-prijemcu/moznosti-dorucenia/#.
  • V okamihu expedície zásielky vám budú na e-mail doručené informácie vrátane podacieho čísla balíka.
  • Zásilky je ožno vyzdvihnuť z klasického výdajného miesta či GLS Balíkomatu. V prípade balíka na dobierku doručených do GLS balíkomatu s displejom je možné dobierku zaplatiť platobnou kartou, a to prostredníctvom POS terminálu priamo na GLS Balíkomate alebo online prostredníctvom GLS aplikácie. Pre samotné vyzdvihnutie je potrebné na displeji zadať šesťmiestny kód, ktorý vám príde elektronicky.

  • V prípade doručenia zásielky na dobierku do GLS Balíkomatu s bluetooth (Balíkomat bez displeja) je možné dobierku zaplatiť online prostredníctvom GLS aplikácie. Pre vyzdvihnutie balíka je potrebná GLS aplikácia s povolením lokalizačných služieb, zapnutým bluetooth a prístupom na internet.
  • Pri využití tohto spôsobu dopravy je nutné zadať telefónne číslo, na ktorom ste k zastihnutiu a kam vám príde SMS s inštrukciami na vyzdvihnutie balíčka.
Zásielkovňa – výdajné miesto
2,49 €
2,49 €
Platba vopred 2,99 €
Dobierka 3,98 €
  • Tovar Vám bude doručený do 2 pracovných dní na vybrané výdajné miesto Zásielkovne. Zoznam výdajných miest (1 993) s ich detailami nájdete tu Zásielkovňa - Pobočky
  • V okamihu expedície zásielky Vám bude zaslaný email o predaní zásielky prepravcovi, spoločne s číslom zásielky a odkazom, kde je možné sledovať priebeh doručovania Zásielkovňa - Sledovanie zásielky.
  • Po doručení na výdajné miesto budete informovaní e-mailom aj prostredníctvom SMS, že je Vaša zásielka pripravená. Obdržíte heslo pre vyzdvihnutie, ktoré slúži ako doklad pre overenie (zásielka teda môže byť vydaná aj inej osobe, ktorej svoje heslo dáte).
  • Štandardná úložná doba na výdajných miestach Zásielkovne je 5 dní. Úložnu dobu je možne predĺžiť na 21 dní.
  • Na všetkých výdajných miestach je možné platiť v hotovosti, na vybraných miestach aj platobnou kartou.
  • Skontrolujte si, prosím, pred prevzatím zásielky neporušenosť obalu, a v prípade pochybností odporúčame aj skontrolovať obsah zásielky priamo na príslušnom výdajnom mieste.
  • NOVINKA! Pre Výmenu / Vrátenie tovaru môžete využiť Zásielkovňu bez platenia poštovného. Prineste balík na najbližšie podacie miesto Zásielkovne a obsluhe zdeľte kód 93461596.

Platební metody

Dobierkou
  • Platbu vykonáte priamo u kuriéra alebo poštového doručovateľa pri prevzatí objednaného tovaru.
Platobnou kartou (on-line cez internet)
  • Veľmi pohodlný spôsob platby.
  • Pred dokončením objednávky vyplníte priamo v košíku údaje z Vašej karty.
  • Pokiaľ je transakcia autorizovaná, platba prebehne okamžite a tovar odosielame najneskôr nasledujúci pracovný deň.
  • Podporujeme bezpečný protokol 3D Secure. Naši pracovníci nemajú prístup k údajom o Vašej karte, všetko je len v rukách banky.
Bankovým prevodom
  • Ihneď ako odošlete objednávku, vám e-mailom zašleme jej potvrdenie.
  • Výzvu k úhrade objednávky obsahujúcu sumu, číslo účtu a variabilný symbol, pod ktorým máte úhradu vykonať, obdržíte e-mailom.
  • Vami zaslané peniaze nám budú pripísané v priebehu 1-3 dní po ich odoslaní. Ihneď po pripísaní platby Vám tovar odošleme.
Okamžitá platba bankovým prevodom
  • Pohodlný, rýchly a bezpečný online bankový prevod, údaje budú do Vášho internetového bankovníctva automaticky predvyplnené.
  • Pokiaľ je transakcia autorizovaná, platba prebehne okamžite a tovar odosielame najneskôr nasledujúci pracovný deň.
Google Pay
  • So službou Google Pay môžete platiť online aj bez zadávania platobných údajov.
  • Google Pay obchodníkovi namiesto skutočného čísla karty odosiela číslo virtuálneho účtu, takže vaše platobné údaje zostávajú v úplnom bezpečí.
  • Pre online platby je potrebné mať uloženú kartu vo svojom Google účte alebo v prehliadači Google Chrome.
  • Preštudujte si aj ďalšie informácie o Google Pay.
Apple Pay
  • Najväčšou prednosťou služby Apple Pay je bezpečnejšie platenie. Apple Pay zabezpečuje dvojfaktorovú autentifikáciu pomocou Face ID alebo Touch ID.
  • Pri online nákupoch nemusíte riešiť autorizačný SMS kód, ktorý sa pri platbe mobilom ťažko opisuje. Každá Apple Pay transakcia je totiž spojená s jedinečným kódom, ktorý vzniká pri biometrickom overení na iPhone alebo Apple Watch.
  • Toto zabezpečenie je nielen užívateľsky prívetivé, ale taktiež zodpovedá zákonným požiadavkám v oblasti bezpečnosti platieb a pravidlám kartových asociácií Visa a MasterCard.
  • Viac o Apple Pay sa dozviete na stránkach Apple.

Čo s poškodenou zásielkou?

Nech už si vyberiete akýkoľvek spôsob dopravy, môže sa stať, že k vám balíček nedoputuje v 100% stave. Ako v takom prípade postupovať?


  • Každú zásielku si vždy pozorne prezrite, a ak balík vykazuje známky mechanického poškodenia, nepreberajte ho.
  • Ak je to možné, otvorte poškodenú zásielku pred poštovým doručovateľom, kuriérom alebo obsluhou výdajného miesta.
  • Pokiaľ bude obsah javiť známky poškodenia, zásielku okamžite reklamujte.
  • Ak balíček s poškodením prevezmete a na túto skutočnosť prídete neskôr, prepravca vašu reklamáciu nemusí spätne uznať.