02 205 703 40
Menu

Reklamácie


Dátum:21.2.2019

Reklamácie a vrátenie

Výmena a vrátenie

Niektorý z produktov vám nesedí? Nevadí. Jednoducho ho vymeňte alebo vráťte. Online, zadarmo a rýchlo.
Výmena a vrátenie
Dosť času na vyskúšanie
Tovar môžete vymeniť alebo vrátiť do 30 dní od prevzatia.
Doprava zadarmo oboma smermi
Vrátenie cez Zásielkovňu platíme my. A tovar v rámci výmeny vám doručíme zadarmo.
Peniaze hneď na ďalší nákup
Cena novo vybraného produktu sa automaticky odpočíta od hodnoty toho, ktorý vraciate.
Okamžitá rezervácia
Novo vybrané produkty pre vás obratom zarezervujeme, aby sa nevypredali.

Reklamácie

Reklamáciu vady uplatníte pomocou oznámenia o reklamácii. V ňom nesmie chýbať vaše identifikačné údaje, popis vady alebo toho, ako sa prejavuje, a informáciu o tom, ako chcete, aby sme vadu vyriešili.


K oznámeniu o reklamácii pripojte dodací list alebo číslo objednávky.


Reklamovaný tovar dobre zabaľte, aby pri preprave nedošlo k jeho ďalšiemu poškodeniu, a spolu s oznámením o reklamácii zašlite k nám.


Pre bezplatné odoslanie reklamovaného tovaru smerom k nám môžete využiť podacie miesta Zásielkovne. Obsluhe nahláste kód 93461596 a dopravu za vás uhradíme my.


V prípade využitia služieb Slovenskej pošty, zašlite reklamovaný tovar na:
Astratex.sk
Šimko Peter
Jazerná 1
Košice
04 012

Najčastejšie otázky

Koľko času zaberie vybavenie reklamácie?
Po doručení oznámenia o reklamácii vám obratom potvrdíme e-mailom, že sme reklamovaný tovar obdržali. Každú reklamáciu vybavujeme bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní. O jej priebehu vás budeme informovať. Ďalšie informácie o vašich právach a postupe pri reklamácii, nájdete na www.astratex.sk/vseobecne-obchodne-podmienky/.
Na čo mám právo, keď má produkt len menej závažné vady?
Pokiaľ vada vznikla nepodstatným porušením zmluvy, máte právo požadovať odstránenie vady alebo primeranú zľavu z kúpnej ceny. Aj v prípade odstrániteľnej vady máte právo požadovať dodanie novej veci alebo právo odstúpiť od zmluvy, a to v prípade, že sa chyba prejavuje po oprave opakovane alebo v prípade výskytu väčšieho počtu chýb.
Na čo mám právo, keď odhalím vážnu vadu produktu?
V prípade vady, ktorá vznikla podstatným porušením zmluvy, máte právo:
  • požadovať odstránenie vady dodaním novej veci bez vady alebo dodaním chýbajúcej veci, pokiaľ to nie je vzhľadom k povahe vady neprimerané,
  • požadovať odstránenie vady opravou veci,
  • požadovať primeranú zľavu z kúpnej ceny,
  • odstúpiť od zmluvy.
V akých situáciách za chybu nepreberáte zodpovednosť?
Za vadu nie sme zodpovední, ak:
  • je vec predávaná za nižšiu cenu pre vadu, pre ktorú bola nižšia cena dohodnutá,
  • sa jedná o opotrebenie veci spôsobené jej obvyklým užívaním,
  • ide o použitú vec a vadu zodpovedajúcu miere používania alebo opotrebenia, ktorú vec mala pri prevzatí kupujúcim,
  • to vyplýva z povahy veci.
Aká dlhá je lehota na reklamáciu tovaru?
Ako predajca sme zodpovední za chyby (aj tie skryté), ktoré sa u zakúpeného produktu vyskytnú v období do 24 mesiacov odo dňa prevzatia. Musí ísť ale o chybu, ktorú mal produkt už pri prevzatí.