Dátum:21.2.2019
Záruka a reklamácie
Záruka začína bežať dňom prevzatia výrobku spotrebiteľom. NA tovar je poskytovaná záruka 24 mesiacov, rovnako ako v kamennom obchode. Predajca zodpovedá za všetky vady výrobku, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim, alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby. Netýka sa vád spôsobených nešetrným či nevhodným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením. Pri praní a čistení bielizne rešpektujte pracie symboly uvedené výrobcom na etikete.
Reklamáciu je možné uplatniť poštou. Náklady na dopravu k nám hradí zákazník, späť k zákazníkovi hradíme my. Prosíme, zabaľte výrobok do obalu zodpovedajúcemu povahe tovaru, aby pri preprave nedošlo k ďalšiemu znehodnoteniu produktu. Vždy je potrebné pripojiť popis vady, vyplnený reklamačný lístok a kontakt na vás. Každú reklamáciu vybavujeme bez zbytočného odkladu a o jej priebehu bude zákazník informovaný.
Podrobnejšie informácie ako postupovať pri vrátení / výmene tovaru sa dozviete tu.