Dátum:21.2.2019
Všetko o nákupe
Reklamácie a vrátenie
Výmena a vrátenie
Dosť času na vyskúšanie
Doprava zadarmo oboma smermi
Peniaze hneď na ďalší nákup
Okamžitá rezervácia
Reklamácie
Reklamáciu vady uplatníte pomocou oznámenia o reklamácii. V ňom nesmie chýbať vaše identifikačné údaje, popis vady alebo toho, ako sa prejavuje, a informáciu o tom, ako chcete, aby sme vadu vyriešili.
K oznámeniu o reklamácii pripojte dodací list alebo číslo objednávky.
Reklamovaný tovar dobre zabaľte, aby pri preprave nedošlo k jeho ďalšiemu poškodeniu, a spolu s oznámením o reklamácii zašlite k nám.
Pre bezplatné odoslanie reklamovaného tovaru smerom k nám môžete využiť podacie miesta Zásielkovne. Obsluhe nahláste kód 93461596 a dopravu za vás uhradíme my.
V prípade využitia služieb Slovenskej pošty, zašlite reklamovaný tovar na:
Astratex.sk
Šimko Peter
Jazerná 1
Košice
04 012
Najčastejšie otázky
- požadovať odstránenie vady dodaním novej veci bez vady alebo dodaním chýbajúcej veci, pokiaľ to nie je vzhľadom k povahe vady neprimerané,
- požadovať odstránenie vady opravou veci,
- požadovať primeranú zľavu z kúpnej ceny,
- odstúpiť od zmluvy.
- je vec predávaná za nižšiu cenu pre vadu, pre ktorú bola nižšia cena dohodnutá,
- sa jedná o opotrebenie veci spôsobené jej obvyklým užívaním,
- ide o použitú vec a vadu zodpovedajúcu miere používania alebo opotrebenia, ktorú vec mala pri prevzatí kupujúcim,
- to vyplýva z povahy veci.