Dátum:21.2.2019
Všetko o nákupe
Reklamácia
Reklamáciu vady uplatníte pomocou oznámenia o reklamácii. V ňom nesmie chýbať vaše identifikačné údaje, popis vady alebo toho, ako sa prejavuje, a informáciu o tom, ako chcete, aby sme vadu vyriešili.
K oznámeniu o reklamácii pripojte dodací list alebo kartu s pokynmi na výmenu alebo vrátenie, ktorú ste obdržali v pôvodnej zásielke s tovarom, prípadne číslo objednávky, faktúru, ktorú sme vám zaslali e-mailom.
Reklamovaný tovar dobre zabaľte, aby pri preprave nedošlo k jeho ďalšiemu poškodeniu, a spolu s oznámením o reklamácii zašlite k nám.
Pre bezplatné odoslanie reklamovaného tovaru smerom k nám môžete využiť podacie miesta Zásielkovne. Obsluhe nahláste kód 93461596 a dopravu za vás uhradíme my.
V prípade využitia služieb Slovenskej pošty, zašlite reklamovaný tovar na: Astratex.sk, Šimko Peter, Jazerná 1, Košice, 04 012.
Najčastejšie otázky
02 205 703 40 alebo nám napíšte e-mail na info@astratex.sk.