Magazín Výmena a vrátenie

Váš košík je prázdny

A to je veľká škoda. Pridajte si niečo z Obľúbených alebo omrknite naše Novinky.

Najčastejšie kladené otázky


Dátum:5.1.2018

Na čo sa nás často pýtate?

Vyberte si kategóriu, ktorá vás zaujíma, a prečítajte si odpovede na najčastejšie otázky.

STAV a DORUČENIE
Neprišlo mi potvrdenie o prijatí objednávky. Ako zistím, že je všetko v poriadku?
E-mail o potvrdení prijatia objednávky automaticky odosielame po dokončení každého nákupu. Ak vám e-mail napriek tomu neprišiel (skontrolujte, prosím, všetky zložky e-mailu - predovšetkým Nevyžiadané, Spam alebo Hromadné) alebo nemáte istotu, či objednávka prebehla v poriadku, obráťte sa, prosím, na naše zákaznícke centrum na info@astratex.sk alebo na telefónnom čísle 02 205 703 40 v pracovných dňoch od 8 do 18 hod.
Chcem zaplatiť bankovým prevodom, ale údaje k platbe mi neprišli. Ako mám postupovať?
Podklady pre platbu prevodom nájdete v e-maile potvrdzujúcom prijatie vašej objednávky. Číslo účtu pre platbu je SK0981300000002114180002, ako variabilný symbol uveďte číslo objednávky. Ak neviete iste, aké údaje máte pri platbe zadať, kontaktujte, prosím, naše zákaznícke centrum na info@astratex.sk alebo na telefónnom čísle 02 205 703 40 v pracovných dňoch od 8 do 18 hod.
Platba platobnou kartou sa nepodarila. Čo mám urobiť?
K svojej platbe sa môžete vrátiť neskôr. Po dokončení objednávky sme vám poslali e-mail s potvrdením o prijatí Vašej objednávky. Jeho súčasťou je aj odkaz, ktorý vás presmeruje späť do platobnej brány a umožní vám platbu vykonať. Pokiaľ u nás máte vytvorený užívateľský účet a objednávku ste urobili v registrovanom účte, po prihlásení môžete platbu vykonať aj z prehľadu vašich objednávok.
Ako zistím, kedy presne mi balíček príde?
Akonáhle zásielku s vašou objednávkou odovzdáme prepravcovi, pošleme vám informačný e-mail s podacím číslom zásielky. Na webových stránkach vybraného prepravcu alebo cez preklik v tomto e-maili potom môžete online sledovať, kde sa vaša zásielka nachádza a kedy vám ju kuriér doručí.
Ako mám postupovať, keď je balíček poškodený?
Ak zásielka pri doručení vykazuje známky mechanického poškodenia, nepreberajte ju. Prípadne ju, ak to bude možné, otvorte za prítomnosti poštového doručovateľa alebo kuriéra a skontrolujte jej obsah. Pokiaľ nebude čokoľvek v poriadku, balíček ihneď reklamujte. Pokiaľ zásielku prevezmete a poškodenie objavíte až neskôr, dopravca už vašu reklamáciu nemusí uznať. Odporúčame vám ale kontaktovať našu zákaznícku linku na telefónnom čísle 02 205 703 40 v pracovných dňoch od 8 do 18 hod., kde s vami naše špecialistky celú situáciu vyhodnotia a odporučia správny postup.
ZĽAVOVÉ KÓDY & DARČEKOVÉ POUKAZY
Čo je to zľavový kód a na čo slúži?
Vďaka zľavovému kódu, ktorý je tvorený niekoľkými písmenami a číslicami, môžete pri nákupe v našom e-shope ušetriť. Zľavu uplatníte tak, že zľavový kód vložíte do príslušného políčka v nákupnom košíku. Keď kód uplatníte, cena tovaru v košíku sa vám zníži o konkrétnu percentuálnu zľavu alebo pevne danú čiastku.

V jednej objednávke môže byť uplatnený maximálne jeden zľavový kód.
Kde zľavový kód získam?
Zľavové kódy zverejňujeme v rámci reklamných akcií na našom webe a sociálnych sieťach alebo ich zákazníkom posielame v rámci pravidelnej e-mailovej a poštovej rozosielky. Preto sa oplatí odoberať náš newsletter. Zľavový kód na tovar z našej ponuky môžete získať aj ako poďakovanie za nákup v našich partnerských e-shopoch, pri nákupných akciách organizovaných lifestylovými časopismi alebo prostredníctvom influencerov, s ktorými spolupracujeme.

Zľavové kódy majú svoje špecifiká, preto radšej starostlivo čítajte podmienky k ich uplatneniu (minimálna hodnota objednávky, platí len na nezľavnené atď.)
Čo je to darčekový poukaz a na čo slúži?
Darčekový poukaz funguje ako kredit pre nákup v našom e-shope. Môže mať tlačenú aj elektronickú podobu a suma, ktorá je na ňom uvedená, sa odpočíta z hodnoty vášho nákupu. Súčasťou darčekového poukazu je unikátny kód, ktorý uplatníte v košíku s vaším nákupom. Hodnota poukazu je nedeliteľná, a preto je nutné celú sumu uplatniť v jednej objednávke. To v praxi znamená, že ak si vyberiete produkty za cenu, ktorá je nižšia ako hodnota poukazu, zvyšné prostriedky vám prepadnú. A to by bola škoda, preto je vždy lepšie poukaz ľahko prečerpať.

V jednej objednávke môžete použiť len jeden zľavový kód a maximálne 5 darčekových poukazov.
Môžem na nákup darčekového poukazu využiť zľavový kód?
Bohužiaľ, pri nákupe darčekového poukazu nie je možné uplatniť zľavový kód.
Kde môžem zľavový kód a darčekový poukaz uplatniť?
Kolónky pre uplatnenie zľavového kódu a darčekového poukazu nájdete v 1. kroku nákupného košíka. Kód vpíšte alebo vložte do príslušného políčka a stlačte tlačidlo "uplatniť". V jednej objednávke môžete použiť len jeden zľavový kód a maximálne 5 darčekových poukazov. Zľavové kódy aj darčekové poukazy majú časovo obmedzenú platnosť a po stanovenom dátume už nie sú aktívne. Pri vrátení alebo reklamácii tovaru nedochádza k obnoveniu platnosti zľavového kódu ani darčekového poukazu.
Môžem zľavový kód alebo darčekový poukaz použiť aj na zlacnený tovar alebo novinky?
Niektoré zľavové kódy môžete použiť na celý náš sortiment. Iné ale platia len na vybrané druhy tovaru, nemožno ich využiť na výrobky v zľave a novinky alebo sú platné až od určitej sumy. Konkrétne pravidlá a platnosť pre daný kód vždy nájdete v grafike, do ktorej je zasadený. Darčekový poukaz môžete využiť na celý náš sortiment bez obmedzenia.
To, že mám zľavový kód, mi došlo až po dokončení objednávky. Čo s tým?
V takom prípade kontaktujte naše zákaznícke centrum na telefónnom čísle 02 205 703 40 alebo e-mailom na info@astratex.sk. Ak sme vašu objednávku ešte nezabalili a neodoslali, naši operátori vám zľavu dodatočne uplatnia. To znamená, že čím skôr si na kód spomeniete, tým lepšie. Platí ale, že v jednej objednávke môžete použiť len jeden zľavový kód.
REKLAMÁCIA
Aká dlhá je záruka na váš tovar?
Na všetok tovar poskytujeme záruku 24 mesiacov, ktorá začína plynúť v deň prevzatia zásielky. Ako predajca sme zodpovedný za všetky vady, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby. Záruka sa nevzťahuje na chyby spôsobené nešetrným, či nevhodným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením. Preto pri praní a čistení bielizne rešpektujte pracie symboly uvedené výrobcom na etikete.
Ako reklamáciu uplatním?
Tovar k reklamácii nám môžete bezplatne zaslať prostredníctvom Zásielkovne. Reklamovaný produkt, prosíme, dobre zabaľte, aby pri preprave nedošlo k jeho ďalšiemu znehodnoteniu. Do zásielky pridajte dodací list, faktúru alebo akýkoľvek iný doklad s identifikáciou vašej objednávky a popis vady. Balíček potom odneste na akékoľvek podacie miesto Zásielkovne a obsluhe nadiktujte kód 934 61 596. O priebehu vašej reklamácie vás budeme informovať. A ak vám vymenený produkt budeme posielať späť, poštovné samozrejme uhradíme my.
Kde zistím, v akej fáze sa nachádza moja reklamácia?
Vašu reklamáciu vybavíme do 30 dní od prevzatia zásielky a o jej priebehu vás budeme informovať e-mailom. Ak chcete poznať stav vašej reklamácie alebo máte pochybnosti, či k nám vaše zásielka dorazila v poriadku, kontaktujte nás, prosím, na telefónnom čísle 02 205 703 40 alebo nám napíšte e-mail na info@astratex.sk.
Moj tovar má vadu, ale už je vypratý. Môžem ho aj tak reklamovať?
Áno, môžete. Reklamácia sa vzťahuje na všetky vady, ktoré objavíte v priebehu 24-mesačné záručnej doby. Aj v takom prípade nám tovar môžete bezplatne zaslať prostredníctvom podacieho miesta Zásielkovne, ako opisujeme vyššie.
ASTRATEX BODY
Čo sú Astratex body?
Astratex body sú vernostný systém, ktorý môžu využívať naši registrovaní zákazníci. Astratex body vám umožní využiť 8 % z hodnoty každej uskutočnenej objednávky ako zľavu na ďalší nákup. To znamená, že ak nakúpite za 100 €, pripíšeme vám 8 € (8 bodov), o ktoré si môžete zvýhodniť niektorú z vašich najbližších objednávok. Nezapočítava sa sem suma z uplatneného darčekového poukazu.
Kedy mi peniaze (body) pripíšete a koľko času mám na ich využitie?
Peniaze (body) vám pripíšeme po 30 kalendárnych dňoch od zaplatenia objednávky. Čiastku nazbieranú v bodoch môžete využiť po dobu 6 mesiacov od pripísania.
V akej výške mi pripíšete body?
Pripíšeme vám sumu zodpovedajúcu 8 % z celkovej hodnoty zakúpeného tovaru, ktorý si ponecháte. Ak budete vracať tovar, na ktorý ste využili body, nedochádza k pripísaniu využitej sumy (využitých bodov) späť.
Ako môžem využiť body?
S peniazmi, ktoré vám pripíšeme v podobe bodov, môžete platiť nákupy (alebo ich časti) výhradne v rámci nášho e-shopu. Body môžete využiť iba na zaplatenie tovaru, na úhradu dopravy alebo nákup darčekového poukazu body čerpať nie je možné. Body môžete uplatniť hneď v prvom kroku nákupného košíka. Hodnotu bodov nemožno vyplatiť v peniazoch.
Ako môžem stav bodov sledovať?
Body môžete sledovať vo svojom zákazníckom účte, ktorý si môžete zobraziť po prihlásení na našom webe. Body môžu využívať iba registrovaní zákazníci. Registrácia vám zaberie len chvíľku a prinesie vám veľa výhod.
Objednávku už mám doma, ale pripísané body nevidím. Prečo?
V našom e-shope máte 30-dňovú lehotu na vrátenie tovaru bez udania dôvodu. To znamená, že čakáme, či si tovar ponecháte. Po uplynutí tejto lehoty, teda zhruba po 30 kalendárnych dňoch od úhrady vašej objednávky, sa daná suma v podobe bodov vo vašom zákazníckom účte objavia. O tom, že sme body pripísali, informujeme zákazníkov aj prostredníctvom e-mailovej správy.
Môžem body spätne uplatniť na dokončenú objednávku?
Ak body pri objednávke zabudnete využiť, dodatočné uplatnenie bodov bohužiaľ nie je možné.
VÝMENA TOVARU
Je možné zakúpený tovar vymeniť?
Áno, samozrejme. Ak vám niektorý z produktov nesadol podľa vašich predstáv a chcete ho vymeniť, máte na výmenu 30 dní od prevzatia balíčka. Pre jednoduchú a rýchlu výmenu odporúčame využiť online službu Výmena a vrátenie tovaru. Tovar, ktorý vraciate, dobre zabaľte a spolu s dodacím listom, faktúrou alebo akýmkoľvek iným dokladom s identifikáciou vašej objednávky ho zašlite prostrednícvom Zásielkovne (obsluhe zdeľte kód 934 61 596 a poštovné budete mať zadarmo) alebo prostrednícvom Slovenskej pošty na svoje náklady na adresu Astratex.sk, Šimko Peter, Jazerná 1, 04012 Košice.
Aké sú benefity online služby Výmena a vrátenie tovaru?
Ide o pohodlný a rýchly spôsob, ako vymeniť nevyhovujúci tovar. Prednosťou služby je okamžitá rezervácia novo vybraného tovaru, doprava zadarmo oboma smermi, ak využijete podacie miesta Zásilkovne, a tiež to, že hodnotu vymieňaného tovar možno ihneď využiť na výber nových produktov.
Ako Výmena a vrátenie tovaru cez Zásilkovňu prebieha?
Návod, ako krok po kroku postupovať, nájdete na stránke Výmena a vrátenie tovaru.

1. Vyhľadajte objednávku pomocou e-mailovej adresy alebo sa prihláste do užívateľského účtu.
2. V prehľade tovaru z objednávky označte, ktoré produkty chcete vymeniť alebo vrátiť, a v prípade výmeny si vyberte tovar nový.
3. Pri výbere dopravy vyberte možnosť vrátenia tovaru cez Zásielkovňu.
4. K vrátenému tovaru pripojte dodací list, faktúru alebo akýkoľvek iný doklad s identifikáciou vašej objednávky a dobre všetko zabaľte. Adresu uvádzať nemusíte. Balíček potom zaneste na ľubovoľné podacie miesto Zásilkovne a obsluhe uveďte kód 934 61 596.
5. Dobre si uschovajte potvrdenie o odovzdaní balíku.
6. Dopravu za vás zaplatíme my.
Môžem vám zásielku v rámci Výmeny a vrátenie poslať poštou?
Áno, je to možné. Podrobnosti si môžete prečítať na stránke Výmena a vrátenie tovaru.

1. Vyhľadajte objednávku pomocou e-mailovej adresy alebo sa prihláste do užívateľského účtu.
2. V prehľade produktov z objednávky označte, ktoré produkty chcete vymeniť alebo vrátiť, a v prípade výmeny si vyberte tovar nový.
3. K vrátenému tovaru pripojte dodací list, faktúru alebo akýkoľvek iný doklad s identifikáciou vašej objednávky a dobre všetko zabaľte. Odneste ho na akúkoľvek pobočku Slovenskej pošty a zašlite ho na adresu Astratex.sk, Šimko Peter, Jazerná 1, 04012 Košice. Podací lístok, ktorý vám obsluha potvrdí, si potom dobre uschovajte.
Ako dlho bude výmena trvať?
Robíme všetko pre to, aby výmena prebehla čo najrýchlejšie. Vašu požiadavku na výmenu vybavíme do 10 pracovných dní po prijatí vašej zásielky v našom sklade. O priebehu výmeny vás budeme informovať e-mailom.
Tovar bol v čase objednávky v akcii, teraz je jeho cena odlišná. Budem musieť doplatiť rozdiel?
Pri výmene za rovnaký výrobok v inej veľkosti vám ponecháme cenu z pôvodnej objednávky. Pri výmene za iný tovar zaplatíte aktuálnu cenu z našich webových stránok.
Môžem pri využití služby Výmena a vrátenie tovaru uplatniť zľavový kód?
Bohužiaľ, zľavový kód sa pri Výmene a vrátení tovaru využiť nedá. Pokiaľ chcete zľavu získať, môžete tovar iba vrátiť a vytvoriť si novú objednávku, na ktorú kód uplatníte.
Je možné využiť Výmenu a vrátenie tovaru opakovane?
Áno, službu Výmena a vrátenie tovaru môžete na jednu objednávku využiť opakovane. Poštovné v takom prípade neplatíte.
VRÁTENIE TOVARU
Je možné zakúpený tovar vrátiť?
Áno, samozrejme, v našom obchode máte 30-dňovú lehotu na vrátenie tovaru bez udania dôvodu. Rovnako ako v prípade výmeny tovaru vám odporúčame využiť našu online službu Výmena a vrátenie tovaru, ktorá je rýchla a pohodlná. Konkrétnu objednávku vyhľadajte pomocou e-mailu alebo si ju zobrazte po prihlásení do užívateľského účtu. Potom v nej označte tovar, ktorý chcete vrátiť, a zabaľte ho do balíčka spolu s dodacím listom, faktúrou alebo akýmkoľvek iným dokladom s identifikáciou vašej objednávky. Tovar môžete vrátiť prostrednícvom Zásielkovne (obsluhe zdeľte kód 934 61 596 a poštovné budete mať zadarmo) alebo prostrednícvom Slovenskej pošty na svoje náklady na adresu Astratex.sk, Šimko Peter, Jazerná 1, 04012 Košice.
Môžem vrátiť len časť zakúpeného tovaru?
Áno, to nie je problém. Službu Výmena a vrátenie tovaru a postup popísaný v predchádzajúcej odpovedi môžete využiť ako na celú objednávku, tak aj na jej jednotlivé položky. Stačí len označiť, ktoré produkty vraciate.
Môžem tovar vrátiť bez platenia poštovného?
Áno, je to možné. Keď využijete online službu Výmena a vrátenie tovaru, produkty nám môžete zadarmo zaslať zo všetkých podacích miest Zásilkovne.
Chcem vrátiť tovar, ale nemôžem nájsť dodací list. Čo mám urobiť?
Do balíčka vložte akúkoľvek identifikáciu vašej objednávky - kópiu dodacieho listu, faktúry, alebo len list papiera, na ktorý napíšte číslo objednávky z ktorej vrátený produkt pochádza. Číslo objednávky je súčasťou e-mailu, ktorý sme vám poslali po dokončení objednávky. Na základe tohto čísla obsah vašej zásielky identifikujeme. Ďalej už vrátenie prebieha štandardným spôsobom.
Ak tovar vrátim, kedy dostanem späť svoje peniaze?
Peniaze vám pošleme na účet do 10 pracovných dní od doručenia vráteného tovaru na našu adresu.


Nenašli ste odpoveď, ktorú ste hľadali?
Obráťte sa na naše zákaznícke centrum na info@astratex.sk alebo na telefónnom čísle 02 205 703 40.

Radi vám pomôžeme každý pracovný deň od 8:00 do 18:00.