02 205 703 40
Menu

Najčastejšie kladené otázky


Dátum:5.1.2018

Informácie o nákupe

Zľavové kódy, darčekové šeky

Pokladnička

Výmena tovaru

Vrátenie tovaru

Informácie o nákupe

Ako zistím, kedy presne mi balíček príde?


Akonáhle predáme balíček s Vašou objednávkou prepravcovi, zašleme Vám informačný e-mail a SMS správu s podacím číslom zásielky. Na webových stránkach vybraného prepravcu potom môžete on-line sledovať, kde sa Vaša zásielka nachádza a kedy Vám bude doručená.

Objednal/a som si u Vás tovar, ale nedostal/a som žiadne informácie, o tom, či ste objednávku prijali. Ako mám postupovať?


Po dokončení objednávky Vám príde e-mail potvrdzujúci prijatie Vašej objednávky. Pokiaľ Vám e-mail neprišiel alebo si nie ste istý/á, či objednávka prebehla v poriadku, kontaktujte, prosím, naše zákaznícke centrum na telefónnom čísle 02 205 703 40, prípadne e-mailom na info@astratex.sk.

V objednávke som zadal/a platbu bankovým prevodom, ale údaje k platbe mi neprišli. Ako mám postupovať?


Údaje k platbe nájdete v e-maile potvrdzujúcom prijatie Vašej objednávky. Číslo účtu pre platbu je SK0981300000002114180002, ako variabilný symbol uveďte číslo Vašej objednávky. Pokiaľ si nie ste istý/á, aké údaje máte pri platbe zadať, kontaktujte prosím naše zákaznícke centrum na info@astratex.sk alebo na telefónnom čísle 02 205 703 40.

V objednávke som zadal/a spôsob úhrady platobnú kartu, ale platba sa nepodarila. Čo mám urobiť?


K svojej platbe sa môžete vrátiť. Po dokončení objednávky Vám prišiel e-mail potvrdzujúci prijatie objednávky. Ten obsahuje tiež odkaz, ktorý Vás znovu presmeruje na platobnú bránu a umožní Vám platbu previesť. Pokiaľ ste registrovaný zákazník, je možné platbu tiež urobiť po prihlásení z prehľadu Vašich objednávok.

Posielal/a som tovar na reklamáciu, ale doteraz nemám žiadne informácie o jej vybavení. Kde zistím ďalšie informácie?


Reklamácia je vybavená do 30 dní od prevzatia zásielky, o priebehu reklamácie je každý zákazník informovaný e-mailom. Pokiaľ chcete poznať stav Vašej reklamácie alebo máte pochybnosti, či k nám Vaša zásielka dorazila v poriadku, zavolajte prosím na telefónne číslo 02 205 703 40 alebo nám napíšte e-mail na info@astratex.sk.

Zľavové kódy, darčekové šeky

Čo je to zľavový kód?


Zľavový kód je niekoľko písmen a číslic, ktoré Vám umožnia získať zľavu na nákup. Zľavové kódy sú zverejňované v rámci reklamných akcií alebo zasielané e-malom. Po uplatnení kódu sa Vám tovar v košíku zlacní o pevne danú čiastku alebo percentuálnu zľavu.

Čo je to darčekový šek?


Darčekový šek je zľavová poukážka, ktorá má tlačenú podobu. Hodnota, ktorá je ma ňom uvedená, už bola uhradená a odčíta sa Vám z nákupu. Pri darčekovom šeku nájdete zľavový kód, ktorý uplatníte v košíku so svojim nákupom. Darčekový šek je vhodným darčekom, vďaka ktorému si jeho majiteľ vyberie tovar podľa seba.

Kde môžem zľavový kód a darčekový šek uplatniť?


V nákupnom košíku sú pod rekapituláciou tovaru políčka pre uplatnenie zľavového kódu a darčekového šeku. Do nich vpíšte kódy v podobe písmen a číslic a následne stlačte tlačidlo uplatniť. Výška zľavy sa Vám objaví vyčíslená pod položkami v košíku. V jednej objednávke môžete použiť len jeden zľavový kód a jeden darčekový šek. Hodnota využitého zľavového kupónu sa rozpočíta vždy pomerovou časťou medzi všetok tovar z objednávky (zľavnené i nezľavnené). V prípade vrátenia tovaru z objednávky, na ktorú bol uplatnený kupón Vám bude vrátená cena po zľave.

Zabudol/zabudla som do objednávky zadať zľavový kód, je možné ho ešte uplatniť?


Kontaktujte prosím naše zákaznícke centrum na telefónnom čísle 02 205 703 40, prípadne e-mailom na info@astratex.sk. Pokiaľ Vaša objednávka ešte nie je zabalená a odoslaná, zľavu Vám naše operátorky uplatnia. V jednej objednávke môžete použiť len jeden zľavový kód a jeden darčekový šek.

Pokladnička

Čo je to pokladnička?


Pokladnička je vernostný systém, vďaka ktorému môžete získať zľavu 8 % na ďalší nákup. Pokladničku môžu využívať len registrovaní zákazníci.

Kedy sa mi pripíšu peniaze do Pokladničky a dokedy ich môžem využiť?


Peniaze sa Vám do Pokladničky pripíšu po 30 kalendárnych dňoch od prevzatia objednávky. Platnosť sumy v pokladničke je 6 mesiacov.

V akej výške sa mi pripíšu peniaze do Pokladničky?


Do pokladničky sa Vám pripíše suma v hodnote 8 % zo zakúpeného, nevráteného tovaru tj. z tovaru, ktorý si skutočne ponecháte. Čiastka z uplatneného Darčekového poukazu sa do Pokladničky nezapočítava. Pri vrátení tovaru nedochádza k vráteniu využitej časti z pokladničky späť.

Ako môžem využiť sumu z Pokladničky?


S peniazmi, ktoré Vám budú pripísané do Pokladničky, môžete platiť nákupy (alebo ich časti) výhradne na www.astratex.sk. Sumu z Pokladničky môžete použiť k zaplateniu tovaru, nie je však možné použiť ju na úhradu dopravy alebo nákup Darčekového poukazu. Hodnota využitých peňazí z Pokladničky sa rozpočíta vždy pomerovou časťou medzi všetok tovar z objednávky (zľavnené i nezľavnené). V prípade vrátenia tovaru z objednávky, na ktorú boly uplatnené peniaze z Pokladničky Vám bude vrátená cena po zľave. Hodnotu Pokladničky nie je možné vyplatiť v peniazoch.

Ako môžem stav Pokladničky sledovať?


Sumu v Pokladničke môžete sledovať na svojom zákazníckom účte, ktorý si môžete zobraziť po prihlásení. Pokladničku môžu využívať iba registrovaní zákazníci.

Nákup som zaplatil/a a prevzal/a, ale peniaze v Pokladničke nemám. Prečo?


V našom e-shope máte predĺženú lehotu 45 dní na výmenu alebo vrátenie tovaru bez udania dôvodu. Čakáme teda, ktorý tovar si skutočne necháte. Po tejto dobe Vám budú peniaze do Pokladničky pripísané. POZOR! Lehotu pre výmenu a vrátenie tovaru sme predĺžili zo 14 na 45 dní!

Výmena tovaru

POZOR! Lehotu pre výmenu a vrátenie tovaru sme predĺžili zo 14 na 45 dní!

Je možné zakúpený tovar vymeniť?


Áno, samozrejme. V našom e-shope máte predĺženú lehotu 45 dní na výmenu alebo vrátenie tovaru bez udania dôvodu. Pre výmenu tovaru odporúčame využiť online službu VÝMENA A VRÁTENIE. Alebo vyplňte lístok pre výmenu / vrátenie tovaru, ktorý je súčasťou dodacieho listu a spoločne s tovarom na vrátenie ho pošlite na adresu:

SK pošta
FROGMAN s.r.o., ID: 118
P.O.BOX 901
Detašované pracovisko - Sihoť
911 01 Trenčín

Na danú adresu je možné zasielať tovar len dopravcom Slovenská pošta.
 

Zákazníkov prosíme, aby tovar nezasielali na prislušnú poštu, ale zasielali priamo na adresu vyššie. V prípade zaslania na poštu nebudeme schopný prebrať tovar od vás.

Môžem tovar vrátiť zadarmo, aby som neplatil/a poštovné?


Áno. Ak využijete online službu Výmena a vrátenie tovaru a balíček potom odnesiete na pobočku Zásielkovne a obsluhe zdelíte kód 93461596. V tomto prípade poštovné hradíme my.

Čo je to online výmena a ako funguje?


Online výmena je jednoduchý spôsob, ako vymeniť nevyhovujúci tovar – výhodou online výmeny je okamžitá rezervácia novo vybraného tovaru a aj to, že poštovné pri novo odoslanom tovare platíme my. Online výmenu môžete urobiť tu.

Po zadaní čísla objednávky a e-mailovej adresy sa Vám zobrazí prehľad tovaru z objednávky. Online označíte, ktorý tovar vraciate a vyberiete si nový tovar.

Vašu požiadavku na výmenu vybavíme do 10 pracovných dní od prijatia tovaru z objednávky. O priebehu výmeny Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailových správ.

Zakúpil/a som tovar v akcii, teraz je jeho cena odlišná, budem musieť rozdiel doplatiť?


Pri výmene tovaru za inú veľkosť Vám bude ponechaná cena z pôvodnej objednávky. Pri výmene za iný tovar Vám bude započítaná aktuálna cena z našich webových stránok.

Môžem pri online výmene uplatniť zľavový kód?


Pri online výmene nie je možné využiť zľavový kód ani Pokladničku.

Je možné urobiť online výmenu opakovane?


Výmenu a vrátenie prostredníctvom e-shopu môže kupujúcu pre jednu zákazku využiť opakovane, vrátane možnosti vrátiť tovar bezplatne cez Zásielkovňu.

Vrátenie tovaru

POZOR! Lehotu pre výmenu a vrátenie tovaru sme predĺžili zo 14 na 45 dní!

Je možné zakúpený tovar vrátiť?


Áno, samozrejme. V našom obchode máte zákonnou 45dennú lehotu bez udania dôvodu. Pre vrátenie tovaru odporúčame využiť online službu VÝMENA A VRÁTENIE.

Ak využijete online službu Výmena a vrátenie tovaru a balíček potom odnesiete na pobočku Zásielkovne a obsluhe zdelíte kód 93461596. V tomto prípade poštovné hradíme my. Alebo vyplňte pole pre výmenu / vrátenie tovaru, ktorý je súčasťou dodacieho listu a spoločne s tovarom na vrátenie ho pošlite na adresu:

SK pošta
FROGMAN s.r.o., ID: 118
P.O.BOX 901
Detašované pracovisko - Sihoť
911 01 Trenčín
(Na danú adresu je možné zasielať tovar len dopravcom Slovenská pošta).
 

Zákazníkov prosíme, aby tovar nezasielali na príslušnú poštu, ale zasielali priamo na adresu vyššie. V prípade zaslania na poštu nebudeme schopný prebrať tovar od vás.

Ak ste za tovar zaplatili platobnou kartou, budú vám peniaze vrátené rovnakým spôsobom. V ostatných prípadoch, prosím, uvádzajte len číslo vášho osobného bankového účtu. Pre vrátenie bez udania dôvodu, vyplňte vrátenku, ktorá je súčasťou dodacieho listu, a spoločne s tovarom zašlite (len prostredníctvom Slovenskej pošty) na adresu skladu na Slovensku (FROGMAN s.r.o., ID: 118, P.O.BOX 901, Detašované pracovisko - Sihoť,911 01 Trenčín ). Ak ste za tovar zaplatili platobnou kartou, budú vám peniaze vrátené rovnakým spôsobom. V ostatných prípadoch, prosím, uvádzajte len číslo vášho osobného bankového účtu. Peniaze nie je možné vracať na čísla účtov platobných domov (splátky pôžičiek, úverov, sporenia apod.) Pre vrátenie peňazí uvádzajte, prosím, len číslo vášho osobného bankového účtu.

Môžem vrátiť len časť zakúpeného tovaru?


Áno, môžete. Postupujte rovnakým spôsobom ako pri predchádzajúcej otázke.

Kedy dostanem späť svoje peniaze, pokiaľ tovar vrátim?


Peniaze vraciame do 10 pracovných dní od doručenia vráteného tovaru na našu adresu.