0850 232 850 (8.00 - 18.00) 0850 232 850 (8.00 - 18.00)

0850 232 850 (8.00 - 18.00) Potrebujete poradiť?0850 232 850 (8.00 - 18.00) 8.00 - 18.00

Poradňa
Do dopravy zadarmo ostáva 9999,- EUR
Menu

Najčastejšie kladené otázky


Dátum:5.1.2018

Informácie o nákupe

Zľavové kódy, darčekové šeky

Pokladnička

Výmena tovaru

Vrátenie tovaru

Informácie o nákupe

Ako zistím, kedy presne mi balíček príde?


Akonáhle predáme balíček s Vašou objednávkou prepravcovi, zašleme Vám informačný e-mail a SMS správu s podacím číslom zásielky. Na webových stránkach vybraného prepravcu potom môžete on-line sledovať, kde sa Vaša zásielka nachádza a kedy Vám bude doručená.

Objednal/a som si u Vás tovar, ale nedostal/a som žiadne informácie, o tom, či ste objednávku prijali. Ako mám postupovať?


Po dokončení objednávky Vám príde e-mail potvrdzujúci prijatie Vašej objednávky. Pokiaľ Vám e-mail neprišiel alebo si nie ste istý/á, či objednávka prebehla v poriadku, kontaktujte, prosím, naše zákaznícke centrum na telefónnom čísle 0850 232 850, prípadne e-mailom na info@astratex.sk.

V objednávke som zadal/a platbu bankovým prevodom, ale údaje k platbe mi neprišli. Ako mám postupovať?


Údaje k platbe nájdete v e-maile potvrdzujúcom prijatie Vašej objednávky. Číslo účtu pre platbu je SK1175000000004002503961, ako variabilný symbol uveďte číslo Vašej objednávky. Pokiaľ si nie ste istý/á, aké údaje máte pri platbe zadať, kontaktujte prosím naše zákaznícke centrum na info@astratex.sk alebo na telefónnom čísle 0850 232 850.

V objednávke som zadal/a spôsob úhrady platobnú kartu, ale platba sa nepodarila. Čo mám urobiť?


K svojej platbe sa môžete vrátiť. Po dokončení objednávky Vám prišiel e-mail potvrdzujúci prijatie objednávky. Ten obsahuje tiež odkaz, ktorý Vás znovu presmeruje na platobnú bránu a umožní Vám platbu previesť. Pokiaľ ste registrovaný zákazník, je možné platbu tiež urobiť po prihlásení z prehľadu Vašich objednávok.

Posielal/a som tovar na reklamáciu, ale doteraz nemám žiadne informácie o jej vybavení. Kde zistím ďalšie informácie?


Reklamácia je vybavená do 30 dní od prevzatia zásielky, o priebehu reklamácie je každý zákazník informovaný e-mailom. Pokiaľ chcete poznať stav Vašej reklamácie alebo máte pochybnosti, či k nám Vaša zásielka dorazila v poriadku, zavolajte prosím na telefónne číslo 0850 232 850 alebo nám napíšte e-mail na info@astratex.sk.

Zľavové kódy, darčekové šeky

Čo je to zľavový kód?


Zľavový kód je niekoľko písmen a číslic, ktoré Vám umožnia získať zľavu na nákup. Zľavové kódy sú zverejňované v rámci reklamných akcií alebo zasielané e-malom. Po uplatnení kódu sa Vám tovar v košíku zlacní o pevne danú čiastku alebo percentuálnu zľavu.

Čo je to darčekový šek?


Darčekový šek je zľavová poukážka, ktorá má tlčenú podobu. Hodnota, ktorá je ma ňom uvedená, už bola uhradená a odčíta sa Vám z nákupu. Pri darčekovom šeku nájdete zľavový kód, ktorý uplatníte v košíku so svojim nákupom. Darčekový šek je vhodným darčekom, vďaka ktorému si jeho majiteľ vyberie tovar podľa seba.

Kde môžem zľavový kód a darčekový šek uplatniť?


V nákupnom košíku sú pod rekapituláciou tovaru políčka pre uplatnenie zľavového kódu a darčekového šeku. Do nich vpíšte kódy v podobe písmen a číslic a následne stlačte tlačidlo uplatniť. Výška zľavy sa Vám objaví vyčíslená pod položkami v košíku. V jednej objednávke môžete použiť len jeden zľavový kód a jeden darčekový šek.

Zabudol/zabudla som do objednávky zadať zľavový kód, je možné ho ešte uplatniť?


Kontaktujte prosím naše zákaznícke centrum na telefónnom čísle 0850 232 850, prípadne e-mailom na info@astratex.sk. Pokiaľ Vaša objednávka ešte nie je zabalená a odoslaná, zľavu Vám naše operátorky uplatnia. V jednej objednávke môžete použiť len jeden zľavový kód a jeden darčekový šek.

Pokladnička

Čo je to pokladnička?


Pokladnička je vernostný systém, vďaka ktorému môžete získať zľavu 8 % na ďalší nákup. Pokladničku môžu využívať len registrovaní zákazníci.

Kedy sa mi pripíšu peniaze do Pokladničky a dokedy ich môžem využiť?


Peniaze sa Vám do Pokladničky pripíšu do 15 pracovných dní od zaplatenia objednávky. Platnosť sumy v Pokladničke je 6 mesiacov.

V výške sa mi pripíšu peniaze do Pokladničky?


Do pokladničky sa Vám pripíše suma v hodnote 8 % zo zakúpeného, nevráteného tovaru tj. z tovaru, ktorý si skutočne ponecháte. Pri vrátení tovaru nedochádza k vráteniu využitej časti z pokladničky späť.

Ako môžem využiť sumu z Pokladničky?


S peniazmi, ktoré Vám budú pripísané do Pokladničky, môžete platiť nákupy (alebo ich časti) výhradne na www.astratex.sk. Sumu z Pokladničky môžete použiť k zaplateniu tovaru, nie je však možné použiť ju na úhradu dopravy. Hodnotu Pokladničky nie je možné vyplatiť v peniazoch.

Ako môžem stav Pokladničky sledovať?


Sumu v Pokladničke môžete sledovať na svojom zákazníckom účte, ktorý si môžete zobraziť po prihlásení. Pokladničku môžu využívať iba registrovaní zákazníci.

Nákup som zaplatil/a a prevzal/a, ale peniaze v Pokladničke nemám. Prečo?


V našom e-shope máte zákonnú lehotu 14 dní na vrátenie tovaru bez udania dôvodu. Čakáme teda, ktorý tovar si skutočne necháte. Po tejto dobe, teda približne po 15 pracovných dňoch od úhrady Vašej objednávky, Vám budú peniaze do Pokladničky pripísané.

Nepodarilo sa mi uplatniť Pokladničku. Je možné urobiť to dodatočne?


Pokiaľ Vaša objednávka ešte nie je zabalená a odoslaná, peniaze z Pokladničky Vám naše operátorky uplatnia. Kontaktujte prosím čo najskôr naše zákaznícke centrum na telefónnom čísle 0850 232 850, prípadne e-mailom na info@astratex.sk.

Výmena tovaru

Je možné zakúpený tovar vymeniť?


Áno, samozrejme. Pokiaľ Vám tovar nesadol podľa Vašich predstáv a chcete ho vymeniť, môžete tak urobiť do 14 dní od prevzatia tovaru. Tovar zabaľte a spoločne s vyplneným reklamačným lístkom, ktorý súčasťou zásielky, ho pošlite na adresu:
FROGMAN / ASTRATEX ID 118,
P.O. BOX 901
Detašované pracovisko - Sihoť
911 01 Trenčín

Pre výmenu tovaru odporúčame použiť online výmenu.

Čo je to online výmena a ako funguje?


Online výmena je jednoduchý spôsob, ako vymeniť nevyhovujúci tovar – výhodou online výmeny je okamžitá rezervácia novo vybraného tovaru a aj to, že poštovné pri novo odoslanom tovare platíme my. Online výmenu môžete urobiť tu.

Po zadaní čísla objednávky a e-mailovej adresy sa Vám zobrazí prehľad tovaru z objednávky. Online označíte, ktorý tovar vraciate a vyberiete si nový tovar.

Vašu požiadavku na výmenu vybavíme do 7 pracovných dní od prijatia tovaru z objednávky. O priebehu výmeny Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailových správ.

Zakúpil/a som tovar v akcii, teraz je jeho cena odlišná, budem musieť rozdiel doplatiť?


Pri výmene tovaru za inú veľkosť Vám bude ponechaná cena z pôvodnej objednávky. Pri výmene za iný tovar Vám bude započítaná aktuálna cena z našich webových stránok.

Môžem pri online výmene uplatniť zľavový kód?


Pri online výmene nie je možné využiť zľavový kód ani Pokladničku.

Je možné urobiť online výmenu opakovane?


Online výmenu je možné na jednu danú objednávku vytvoriť len jedenkrát. Pri opakovanej výmene Vašu požiadavku vybavíme na základe vyplneného reklamačného lístku. Ten je súčasťou dodacieho listu, ktorý Vám zašleme s doručeným tovarom.

Vrátenie tovaru

Je možné zakúpený tovar vrátiť?


Áno, samozrejme. V našom e-shope máte zákonnú lehotu 14 dní na vrátenie tovaru bez udania dôvodu. Vyplňte reklamačný lístok, ktorý je súčasťou dodacieho listu a spoločne s tovarom na vrátenie ho pošlite na adresu:
FROGMAN / ASTRATEX ID 118,
P.O. BOX 901
Detašované pracovisko - Sihoť
911 01 Trenčín

Na reklamačný lístok uveďte číslo účtu, na ktorý Vám máme peniaze za vrátený tovar poslať. Pokiaľ neuvediete žiadne číslo účtu, budeme Vás kontaktovať e-mailom s prosbou o jeho zaslanie.

Môžem vrátiť len časť zakúpeného tovaru?


Áno, môžete. Postupujte rovnakým spôsobom ako pri predchádzajúcej otázke.

Kedy dostanem späť svoje peniaze, pokiaľ tovar vrátim?


Peniaze vraciame do 10 pracovných dní od doručenia vráteného tovaru na našu adresu.


Newsletter

Chcete sa dozvedieť o novinkách?Prihláste sa do newsletterua získajte 8 EUR

Editácia, odhlásenie