02 205 703 40 (8.00 - 18.00) 02 205 703 40 (8.00 - 18.00)

02 205 703 40 (8.00 - 18.00) Potrebujete poradiť?02 205 703 40 (8.00 - 18.00) 8.00 - 18.00

Poradňa
0
Do dopravy zadarmo ostáva 9999,- EUR
Menu

Sme tu stále pre vás


Dátum:15.3.2020

NÁŠ E-SHOP FUNGUJE BEZ ZÁSADNÝCH ZMIEN

  • dobu výmeny a vrátenia
    predĺžujeme na 45 dní

  • objednávate
    z bezpečia domova

  • doručujeme až k
    dverám vášho domova

  • jednoduchá online výmena
    s dopravou od nás zadarmo

CHRÁŇTE SEBA AJ OKOLIE A PLAŤTE ONLINE!

Dajte prednosť online platbe pred dobierkou, prípadne plaťte bezkontaktne kartou.
Znížite tak nepotrebný kontakt s ďalšími osobami.

AKO PRÍJEMNE TRÁVIŤ ČAS A OSTAŤ V POHODLÍ?

AKTUÁLNÍ MOŽNOSTI DOPRAVY

Slovenská pošta

Dopravca vám ho dovezie na zvolenú adresu a osobne predá, prípadne nechá za dverami. S kuriérom sa dohodnete telefonicky, ozve sa vám.

Do schránky dostanete výzvu a balíček na vás bude 32 dní čakať na pobočke Slovenskej pošty. Vyzdvihnúť vám ho ale môže aj niekto iný (musí vedieť kód, ktorý vám prišiel v e-maile alebo SMS).

Bývate v uzatvorenej oblasti?
Balíček vám Slovenská pošta uloží až na 32 dní.
GLS

Kuriér GLS vám balíček dovezie na zvolenú adresu a osobne predá, prípadne nechá za dverami. S kuriérom sa dohodnete telefonicky, ozve sa vám.



Prípadne neštandardné požiadavky (som v karanténe a nemôžem vychádzať von) si s kuriérom , dohodnúť telefonicky.



Do uzatvorených lokalít nedoručuje.

Zásielkovňa

Väčšina výdajných miest Zásielkovne je dostupných a je možné zásielku štandardne vyzdvihnúť. Aktuálny zoznam otvorených výdajných miest nájdete u nás v treťom kroku objednávky, kde si vyberáte, kam vám má balíček doraziť. Dobierku je možné aktuálne platiť len bezhotovostne (platobnou kartou), a to na všetkých otvorených pobočkách Zásielkovne.

VAŠE NAJČASTEJŠIE OTÁZKY

Som v karanténe a Slovenská pošta mi má doručiť Balík na adresu. Čo mám robiť?
Pošlite za seba niekoho iného (musí vedieť kód, ktorý vám prišiel v e-maile alebo SMS).
Som v karanténe a objednávku mi má doručit GLS kuriér. Čo mám robiť?
Šofér môže predať zásielku vami poverenej osobe - napr. susedovi, s ktorým sa dohodnete. Balíček si tiež môžete nechať uložený v depe – šofér zažiada o predĺženie jeho úložnej doby. Zásielku doručenú na dohodnutý GLS Parcelshop za vás môže prevziať ktokoľvek (musí vedieť kód, ktorý vám prišel v e-maile alebo SMS).
Mám objednávku na výdajnom mieste, ktoré je aktuálne zatvorené. Čo mám robiť?
Objednajte si svoj vybraný tovar znovu a zvoľte dopravu kuriérom GLS, Slovenskou poštou alebo Zásielkovňou (vybrať najbližšie aktuálne otvorenú prevádzku) . V prípade, že ste platili vopred, tovar bude po uplynutí úložnej doby odoslaný späť k nám a my vám peniaze obratom vrátime.
Chcel/a som objednávku zaplatiť až na výdajnom mieste, je to stále možné?
Áno, počítajte však s tým, že na výdajných miestach Zásielkovne je možné platiť len kartou.

Neviete si s niečím rady?

Neviete si s niečím rady? Obráťte sa operátorky nášho zákazníckeho centra na telefonním čísle 02 205 703 40, popr. e-mailom na info@astratex.sk.
Ochotne vám poradia.

Newsletter

Chcete sa dozvedieť o novinkách?Prihláste sa do newsletterua získajte 5 EUR

Editácia, odhlásenie