Dátum:15.3.2020
NÁŠ E-SHOP FUNGUJE BEZ ZÁSADNÝCH ZMIEN
CHRÁŇTE SEBA AJ OKOLIE A PLAŤTE ONLINE!
Znížite tak nepotrebný kontakt s ďalšími osobami.
AKO PRÍJEMNE TRÁVIŤ ČAS A OSTAŤ V POHODLÍ?
AKTUÁLNE MOŽNOSTI DOPRAVY
Dopravca vám ho dovezie na zvolenú adresu a osobne predá, prípadne nechá za dverami. S kuriérom sa dohodnete telefonicky, ozve sa vám.
Do schránky dostanete výzvu a balíček na vás bude 32 dní čakať na pobočke Slovenskej pošty. Vyzdvihnúť vám ho ale môže aj niekto iný (musí vedieť kód, ktorý vám prišiel v e-maile alebo SMS).
Balíček vám Slovenská pošta uloží až na 32 dní.
Kuriér SPS vám balíček dovezie na vami zvolenú adresu a osobne predá, prípadne nechá za dverami. S kuriérom sa dohodnete telefonicky, ozve sa vám.
Prípadne neštandardné požiadavky (som v karanténe a nemôžem vyhcádzať von) si s kurérom môžete dohodnúť telefonicky.
V aktuálnej situácii sa môže stať, že z kapacitných dôvodov vám zásielku nemusí doručiť SPS, ale iný partner (ReMax alebo Slovenská pošta). Dodacie lehoty sú ale v tejto chvíli štandardné, no v rámci prepravy medzi SR a ČR sa môže vyskytnúť jemne omeškanie. Pre bližšie informácie kontaktujte dopravnú spoločnosť. Ďakujeme za pochopenie.
Do uzatvorených lokalít nedoručuje.
Väčšina výdajných miest Zásielkovne je dostupných a je možné zásielku štandardne vyzdvihnúť. Aktuálny zoznam otvorených výdajných miest nájdete u nás v treťom kroku objednávky, kde si vyberáte, kam vám má balíček doraziť. Dobierku je možné aktuálne platiť len bezhotovostne (platobnou kartou), a to na všetkých otvorených pobočkách Zásielkovne.
VAŠE NAJČASTEJŠIE OTÁZKY
Neviete si s niečím rady?
Ochotne vám poradia.