JavaScript nie je pravdepodobne povolený.
Pre bezproblémový chod stránok je vyžadovaný. Pre viac informácií kliknite tu.

Najčastejšie kladené otázky

Tu nájdete odpovede na najčastejšie kladené otázky našich zákazníkov. Pre prehľadnosť sú otázky rozdelené do kategórií:

Všeobecné informácie o nákupe

Zľavové kódy a Pokladnička

Objednávky, platby, výmeny, reklamácie

 

 

Všeobecné informácie o nákupe

Je možné tovar vrátiť alebo vymeniť, ak mi nebude sedieť?

Áno, samozrejme. Ak Vám objednaný tovar z akéhokoľvek dôvodu nebude vyhovovať, môžete ho do 14 dní vrátiť bez udania dôvodu. Stačí len poslať nepoškodený, nepoužitý tovar v pôvodnom obale na adresu uvedenú na dodacom liste (ASTRATEX s.r.o., P.O.BOX 901, Detašované pracovisko - Sihoť, 911 01 Trenčín).

Nezabudnite prosím tiež vyplniť reklamačný lístok, ktorý je súčasťou dodacieho listu. Tu uveďte, či si prajete tovar vymeniť, alebo vrátiť peniaze. Viac informácií o výmenách a vrátení tovaru nájdete tu.

Je možné si vaše tovar vyskúšať na niektorej z prevádzok?

Bohužiaľ v našich prevádzkach nie je možné si tovar vyskúšať. Napriek tomu však ani objednávkou z internetu nič neriskujete. Bielizeň si môžete vyskúšať v pokoji doma a do 14 dní nám nevyhovujúci tovar vrátiť späť bez udania dôvodu.

Je možné kúpiť zvlášť vrchný a dolný diel plaviek (len jeden diel) a ako?

Áno, je to možné. Do košíka vložte celý komplet plaviek a pred dokončením objednávky (po zadaní kontaktných údajov) vpíšte do poznámky informáciu, že si prajete len vrchný či spodný diel.

 

Zľavové kódy a Pokladnička

Chcel/a by som v objednávke uplatniť zľavový kód. Ako to mám urobiť?

Podrobný návod, ako uplatniť zľavový kód, nájdete tu.

Chcel/a by som v objednávke uplatniť peniaze z Pokladničky. Ako to mám urobiť?

Informácie o pokladničke a návod, ako uplatniť peniaze, ktoré obsahuje, nájdete tu.

Zabudol/a som do objednávky zadať zľavový kód, je možné ho ešte uplatniť?

Kontaktujte prosím naše zákaznícke centrum na telefónnom čísle 0850 232 850, popr. e-mailom na info@astratex.sk. Ak Vaša objednávka ešte nie je zabalená a odoslaná, zľavu Vám naša operátorka uplatní. V jednej objednávke nie je možné použiť viac zľavových kupónov.

V objednávke sa mi nepodarilo uplatniť pokladničku. Je možné urobiť to dodatočne?

Kontaktujte prosím naše zákaznícke centrum na telefónnom čísle 0850 232 850, popr. e-mailom na info@astratex.sk. Pokiaľ Vaša objednávka ešte nie je zabalená a odoslaná, peniaze z Pokladničky Vám naša operátorka uplatní.

Nákup som zaplatil/a a prevzal/a, ale sľubované peniaze v Pokladničke nemám. Prečo?

Pretože v našom obchode máte 14 dennú možnosť vrátiť tovar bez udania dôvodu, čakáme, ktorý tovar si zákazník naozaj ponechá. Po tejto lehote, teda zhruba po 20 dňoch od vykonania objednávky, sú peniaze do pokladničky pripísané.

 

Objednávky, platby, výmeny, reklamácie

Objednal/a som si u vás tovar, ale nedostal/a som žiadne informácie, či ste objednávku prijali a kedy ju mám očakávať.

Po dokončení objednávky vždy posielame potvrdzujúci e-mail o jej prijatí. Je teda možné, že sa objednávku nepodarilo dokončiť, alebo Vám e-mail spadol do priečinku pre nevyžiadanú poštu. Ak si napriek tomu nie ste istý/a, či objednávka prebehla v poriadku, kontaktujte prosím naše zákaznícke centrum na telefónnom čísle 0850 232 850, popr. e-mailom na info@astratex.sk.

Nestihol/a som si vyzdvihnúť objednaný tovar a pošta ho poslala späť k Vám. O tovar mám aj naďalej záujem, ako mám postupovať? 

Akonáhle sa tovar vráti k nám, kontaktuje Vás naša operátorka. S ňou sa budete môcť na opätovnom odoslanie dohodnúť.

Posielal/a som tovar na reklamáciu, ale doteraz nemám žiadne informácie o jej vybavení.

Vaše požiadavky sa snažíme riešiť, čo najrýchlejšie ako je to možné. Ak máte pochybnosti, či k nám Vaša zásielka dorazila v poriadku, zavolajte prosím na našu modrú zákaznícku linku 0850 232 850 alebo nám napíšte e-mail na info@astratex.sk

Posielal/a som tovar na výmenu za iný kus, už je to viac ako 2 týždne a tovar mi doposiaľ neprišiel.

Tovar, ktoré ste požadoval/a, pravdepodobne nie je na sklade. To si môžete overiť na našich stránkach, kde sú zobrazené len produkty a veľkosti, ktoré sú skutočne k dispozícii. Pokiaľ požadovaný tovar skladom nemáme, čakáme na jeho naskladnenie. To prebieha zhruba do troch týždňov. Akonáhle bude bielizeň k dispozícii, Vašu zásielku odošleme. Aby ste čakaniu predišiel/predišla, odporúčame si pred odoslaním tovaru na výmenu na našich stránkach overiť, či požadovanú bielizeň v danom prevedení a veľkosti máme. Ak nie, je najlepšie kontaktovať naše zákaznícke centrum a dohovoriť sa s operátorkou, popr. vybrať iný kus, ktorý k dispozícii je.

 

Ak máte akékoľvek ďalšie otázky, kontaktujte naše zákaznícke centrum e-mailom na info@astratex.sk alebo telefonicky na 0850 232 850.

Potrebujete poradiť? Volajte na 0850 232 850

HOTLINE: 0850 232 850

Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu účtenku. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane on-line; v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín.
Copyright 2005-2017 © ASTRATEX s.r.o.

Narodeninový kupón. Zľava 20 % na celý nákup